Лакометър HW 300

Промоции и отстъпки -33% Най-доброто от продуктите на Foxigy

Измервателният уред за боя се използва за измерване на дебелината на слоя боя върху различни материали (черни и цветни метали) с обхват на измерване 0-2000 um, LED дисплей и три измервателни функции. Тестерът за боя е идеалният инструмент за проверка на каросерията при покупка на употребяван автомобил. повече

Производител: Foxigy Код на продукта: P-SK-18403 Доставка и плащане

Стандартна цена 58 лева. Спестете 33% (19 лева) 39 лева с ДДС

Налично в склада - Доставка трае от 5 до 7 работни дни
бр

Измервателният уред за боя се използва за измерване на дебелината на слоя боя върху различни материали (черни и цветни метали) с обхват на измерване 0-2000 um, LED дисплей и три измервателни функции. Тестерът за боя е идеалният инструмент за проверка на каросерията при покупка на употребяван автомобил. повече

Производител: Foxigy Код на продукта: P-SK-18403 Доставка и плащане

Тестерът за боя се използва за измерване на дебелината на слоя боя върху различни материали с диапазон на измерване 0-2000UM. Устройството използва прецизна интегрирана сонда и използва принципите на електромагнитната индукция и ефекта на вихровите токове за автоматично откриване на характеристиките. То позволява измерване на дебелината на боята върху метални и други повърхности с незабавно показване на резултата на лесен за четене дисплей.

Манометърът за дебелина на боята често се използва в автомобилната индустрия. Уредът за измерване на слоя боя е оборудван с LED дисплей с висока разделителна способност.

Характеристики:

  • Компактен и лек уред за измерване на боя
  • Висока точност на измерване с отклонение ± (3% + 1um)
  • Цифров дисплей с подсветка
  • 3 режима на използване
  • Измерване в um (микрометър), mm (милиметър) и mils (хилядна част от инча/хилядна част от инча)
  • Автоматично изключване
  • За измерване на дебелината на покритието FE/NFE
  • Не уврежда изпитваната повърхност

 

С уреда за измерване на дебелината на боята на каросерията можете да сте сигурни, че продавачът не ви подвежда, когато купувате употребяван автомобил. Просто поставете уреда на няколко места от каросерията и сравнете получените показания. Ако откриете значителни разлики, можете да бъдете повече от сигурни, че въпросната част от автомобила е била ремонтирана. Дебелината на боята не е стандартизирана, затова измерете боята на няколко места, като увеличената стойност означава по-дебел слой боя.

НАЛИЧНИ ОПЦИИ ЗА ИЗМЕРВАНЕ

  • DIF : Разлика в стойността спрямо предишното измерване.
  • AVG: Средна стойност
  • MAX : Максимална стойност
  • MIN: Минимална стойност
  • NUM: Брой измервания

 

Съвет: Измерете показанията на няколко места на една част, като повредата може да е само локална и да е например циментирана или боядисана, а останалата част да е в рамките на стандарта.

Благодарение на паметта HW 300 може да обработва данните от целия процес на измерване и да оценява най-ниската и най-високата измерена стойност и средната стойност на цялото измерване, разликата в измерените стойности и броя на процесите на измерване.

3 режима на измерване

  • Режим AUTO - устройството автоматично превключва сондата и метода на измерване
  • Режим F - измерване в режим на магнитна индукция, подходящ за измерване на феромагнитен субстрат (желязо)
  • Режим N - измерване по вихрови токове, подходящ за измерване на неферомагнитни основи (алуминий, мед, стъкло)

 

Винаги измервайте дебелината на боята върху чиста повърхност без замърсявания. Слабите батерии също могат да изкривят резултатите от измерването, затова се уверете, че батериите са в изправност. Важно е да се извърши просто калибриране на устройството преди първото измерване. Комплектът за калибриране се състои от 6 бр. пластмасови пластини и 1 бр. алуминиева пластина, които са включени в опаковката. Пълната процедура за калибриране можете да намерите в приложените инструкции. 

Процедура за калибриране

Калибриране до нула:

  1. Когато устройството е включено, натиснете и задръжте долния десен бутон.
  2. В долната част на дисплея ще светне "ZERO CAL".
  3. Прикрепете устройството към металната плоча за калибриране.
  4. Дисплеят ще покаже 00 - устройството е калибрирано до нула.

 

Калибриране по стойности:

  1. След като калибрирате до нула, изключете устройството.
  2. Натиснете и задръжте горния десен бутон (AUTO F/NF) + натиснете бутона за захранване.
  3. Дисплеят ще светне със стойността 00 и командата "CAL" в долната част на дисплея.
  4. Прикрепете сензора към металната плоча за калибриране, вдигнете устройството след двойния звуков сигнал. 
  5. На дисплея ще се появи стойност 0,05 - прикрепете пластмасова пластина със стикер 0,05 мм към калибрационната пластина.
  6. Измерете стойността на пластината с диаметър 0,05 mm.
  7. Постепенно на дисплея ще се покажат другите необходими стойности, които трябва да се измерят.
  8. Прикрепете пластината със стойността, показана на дисплея, към пластината за калибриране.
  9. Продължете по този начин с всяка пластмасова пластинка.
  10. Когато бъде измерена стойността от 2,00 mm, на дисплея ще се появи командата "край".
  11. Устройството се изключва - калибрирането е завършено.

Технически параметри

Параметри Режим F Режим N
Магнитна индукция Принцип на измерване Ефект на вихровото течение
Обхват на измерване 0 - 2 000um -
Точност  ± (3 % + 1um) -
Резолюция 0 - 99,9um(0,1um) 100 - 999um(1um)
>1000um(0,01mm)
Калибриране до нула Да -
Единици um, mm, mils -
Минимален изпъкнал радиан 5mm -
Минимален вдлъбнат радиан 25mm -
Минимална измерена площ средно 20mm -
Минимална дебелина на боята 0,2mm 0,05mm
Максимална скорост на измерване 2 прочитания в секунда -
Захранване 2 1,5V 7 батерия
-
Условия за работа Температура: 0-50°C, 20-90% rh (без кондензация) -
Условия на съхранение

Температура: -10 ? 60°C 20 ? 90% rh (некондензираща влажност)

-

 

Съдържание на пакета:

  • Измервателен уред за боя HW300
  • Комплект за калибриране
  • Инструкции

Параметри
LCD displej merača laku Áno
Napájanie merača laku 2x AAA
Odchýlka merania ± (3 % + 1um)
Rozlíšenie merača laku 1um
Rozsah merania laku 0-2000um